Asistentka

Pokud se rozhodnete využít služeb Asistentky online je třeba si uvědomit, že se jedná o plně profesionální službu. Zde jsme vypsali několik hlavních náplní práce Asistentky online. Samozřejmostí pro nás je se maximálně přizpůsobit požadavkům zákazníka.

Hlavní náplň práce Asistentky online

  • příprava prezentací, tabulek, překladů, nabídek, objednávek atd.
  • převzetí Vašich telefonních hovorů
  • převzetí Vaši e-mailové korespondence kdykoli a odkukoli
  • evidence kalendáře (připomínání, sjednávání schůzek apod.)
  • podpora na cestách, vyhledávání informací, navigace, převzetí administrativní agendy
  • rezervace letenek, ubytování atd.
  • příprava večírků, firemních akcí, atd.
  • zástup Vaší asistentky v době její nepřítomnosti či pracovní vytíženosti
  • pochůzky a vyřizování po úřadech (plná moc, výpisy z OR, katastru nemovitostí, ověřování listin apod.) , Vašich obchodních partnerech, zákaznících či jiných institucích
  • tvorba obchodní korespondence
  • vedení účetnictví, daňového poradenství - viz. sekce účetnictví a daně
  • a mnoho dalších dle Vašich požadavků