Asistentka
Pokud se rozhodnete využít služeb Asistentky online je třeba si uvědomit, že se jedná o plně profesionální službu. Zde jsme vypsali několik hlavních náplní práce Asistentky online. Samozřejmostí pro nás je se maximálně přizpůsobit požadavkům zákazníka.
Hlavní náplň práce Asistentky online
- příprava prezentací, tabulek, překladů, nabídek, objednávek atd.
- převzetí Vašich telefonních hovorů
- převzetí Vaši e-mailové korespondence kdykoli a odkukoli
- evidence kalendáře (připomínání, sjednávání schůzek apod.)
- podpora na cestách, vyhledávání informací, navigace, převzetí administrativní agendy
- rezervace letenek, ubytování atd.
- příprava večírků, firemních akcí, atd.
- zástup Vaší asistentky v době její nepřítomnosti či pracovní vytíženosti
- pochůzky a vyřizování po úřadech (plná moc, výpisy z OR, katastru nemovitostí, ověřování listin apod.) , Vašich obchodních partnerech, zákaznících či jiných institucích
- tvorba obchodní korespondence
- vedení účetnictví, daňového poradenství - viz. sekce účetnictví a daně
- a mnoho dalších dle Vašich požadavků